söndag 7 mars 2010

Hjälp!!! Hinner visst inte med....

Fasiken vad det var längesedan jag hann med ett inlägg - kan det vara så att det varit extremt mycket de senaste veckorna??? Yes - så har det varit, men det har samtidigt varit ganska roliga uppgifter :-D

Vår officiella tävlingsdräkt har bara bemötts positivt - igår var första gången de användes på tävling och jag hade verkligen velat vara där, men ... andra saker pockade på. Vi var bl a tvungna att bära tillbaka alla kartonger till lokalen - vågar inte ha kvar dem längre i garaget pga risk för översvämningar ifall snön smälter snabbt... Jag har dock sett dräkten och tagit kort på den - ska läggas in på hemsidan :-)

Och en hel del administration! Har gjort grupper i Sportsadmin så att vi kan hantera de som ska betala terminsavgiften och ev. depositionen. Det måste vara ordning och reda!!

Jag har nu äntligen fått in så gott som alla medlemmar på IdrottOnline - vi hade så många formatfel i medlemsregistret, typ postnummer ska skrivas XXX XX annars godkänns det inte på IdrottOnline. Jag ska även lägga in vår kanslist - välkommen Mathias!! :-)... det är via IdrottOnline som man söker bidrag från bl a Idrottslyftet, pengar som vi aldrig kommit åt utan en fungerande hemsida... ja, ja... nu är det fixat - iallafall halvvägs, ska försöka hinna in idag och lägga till behörigheter på en del så att ledarna själva kan gå in och skriva.

När jag började i Styrelsen för ett år sedan så hade jag en dröm avseende hemsidan och vår kommunikation med gymnaster, föräldrar, ledare och andra ... "I have a dream"... och snart är vi där!!

Nu har nästan allt det jobbiga underarbetet gjorts (ni vet "spackling och slipning") - personnummer, adresser mm är på plats - strukturen över hemsidan börjar sätta sig, den fylls på med aktuell information som kommer till mig och nu är det alltså dags för nästa steg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar