fredag 19 mars 2010

Nu gick insändaren iväg...

Ja, nu fick jag iväg insändaren - första försöket fick jag tillbaka, jag hade visst skrivit lite för mycket :-), men nu ska den väl inte vara för lång. Vad den handlar om?? Gymnastik och hallar förstås!!
Jag anser att alla idrotter tjänar på att ha en Gymnastikförening i närheten och en riktig Gymnastikhall - de idrottare som börjat med gymnastik och fortsätter med den typen av träning när de sedan går över till annan aktivitet tror jag har en fördel.

Nästan alla stavhoppande kvinnor har en bakgrund som gymnaster.... de ni!!

Får se ifall insändaren ger någon reaktion.....

2 kommentarer:

  1. Yes - fick dock dra ner den lite - den var för lång :-).... kommer nog på Sportinsändarsidan om jag förstått det hela riktigt, om jag nu lyckats få ner den i längd så att de tar in den :-)

    SvaraRadera