måndag 12 april 2010

Fritidsnämnden på besök :-)

I allafall en del av den - Alliansens grupp inom Fritidsnämnden brukar lägga sina möten hos olika föreningar för att liksom komma ut i verkligheten. Nästa möte så är det våran tur och det tackar man ju absolut inte nej till.

Ska bli riktigt kul att visa en del av vår verksamhet och i vilken vardag som vi lever... Jag lovar en utförlig rapport på bloggen ...

Det gäller att ta alla tillf'ällen i akt för att marknadsföra sin sport och sina behov...

Jag tror faktiskt mitt något bortgjorda framträdande på Idrottens Riksdag har en del i detta - det stämmer verkligen som man säger: "All uppmärksamhet är bra reklam - även ifall uppmärksamheten inte enbart är positiv"... Jag tar mitt emotionella (och för mig mycket irriterande) framträdande med en klackspark ifall jag får ett möte med deras odelade uppmärksamhet - nu är det vår förening som det är fokus på. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar